czwartek, 12 listopada 2015

Znajdź Różnice #1

Witajcie Miśki!
Przygotowałam dla Was, serię dość znaną na blogach, a mówię o serii ,,Znajdź Różnice".
Zasady chyba każdy na Nas zna, ale dla upewnienia wolę je przypomnieć.
Piszemy w  komentarzu różnice, które widzimy pomiędzy dwoma obrazkami.
Na początek : Poziom Łatwy, czyli szukamy tylko 3 różnic!
Nie zapomnijmy również podpisać się swoim Nickiem/Imieniem.
Nagrodą będą dyplomy, specjalnie na tą okazję przygotowane przeze mnie :).
Ja już nie będę Was, kochani zanudzać.
Życzę Wam tylko...Powodzenia!




Jeszcze tylko Was poinformuję, że jutro raczej z mojej strony posty się nie pojawią ponieważ idę po szkole na ,,Nocny Maraton Filmowy".
Mam nadzieję, że pozostałe Autorki poradzą sobie z postami! <3


Miłej Nocy Życzę i Kolorowych Snów! <3


#Pani.Ziemi

1 komentarz:

  1. Na 2 obrazku ogrodnika jest karaluch, a na 1 go nie ma. Nie ma również motylka :). U dozorcy natomiast nie ma czerwonej puszki na 1 obrazku.
    /Amelia :)

    OdpowiedzUsuń