piątek, 20 listopada 2015

Piątkowe, Awataryjne Nowości #7

Witajcie Miśki! ^-^
Dziś pojawiły się na Naszej Awatarii stroje ,,Pielęgniarek i Pielęgniarzy", czyli jednym słowem mamy już komplet mebli i ciuszków z kolekcji ,,Szpital" :).

Ciuszki te pojawiły się, też  już w środę na Rosyjskiej Awatarii...

Moim zdaniem są one Ok-ej!
Chociaż rewelacji w nich nie widzę.
Uważam, także że stroje dla Awatarek są ładniejsze niż te dla Awatarów.
Ogólnie ceny też są w miarę możliwości przyzwoite.






Przejdźmy do oceny ich  :


Strój dla Awatarki Nr.1

Typowa szpitalna sukienka, buty i ,,czapeczka", oraz strzykawka dodająca tego upiornego, mrocznego nastroju.
Ten strój podoba mi się <3.
Całość oceniam na 8/10 p.


Strój dla Awatara Nr.1

Koszula, spodnie, również ta urocza ,,czapeczka" i oczywiście stetoskop.
Strój jest całkiem Ok-ej!
Oceniam go na 7.5/10 p.


Strój  dla Awatarki Nr.2

Strój ten chyba miał przypominać dentystę, mi on bardziej przypomina kosmonautę niż dentystę, gdyby nie ,,wiertarka" nie powiedziała by, że to straszliwy stomatolog, z którym mam złe wspomnienia o.o...
Całość oceniam na 5/10 p.


Strój dla Awatara Nr.2

Tutaj z wyjątkiem plecaka nie podoba mi się kompletnie nic.
Cóż, kwestia gustu, ale o gustach nie będziemy tutaj dyskutować! :D
Oceniam go na 3/10 p.


A Wy kochani uważacie tą aktualizację za Hit, czy może za Kit?

Ja zdecydowanie za Kit ;-;...

Miłej Nocy Wam życzę! <3

#Pani.Ziemi

2 komentarze:

  1. Kit oprócz stroju 1 dla dziewczyn bo ten nawet w porządku taki młodzieżowy a nie dla kobiet 40+ :)
    Amelia

    OdpowiedzUsuń