piątek, 27 listopada 2015

Przemiana Awatarki #5

Witajcie, witajcie!
Pewnie szybko zauważyliście moją 4-dniową nie obecność na blogu.
Ale akurat z większości przedmiotów skończył mi się dział i byłam zawalona sprawdzianami na których mi zależało.
Było minęło palce w ruch i do roboty.
W dzisiejszej przemianie postanowiłam przerobić, krótką niebieską spódnicę.
Szczerze powiem, że od czasu do czasu ją noszę bardziej to widuje w niej tak zwane
''Parkowe Dzieci''.
Całokształt...po...prezentuje się tak :
                                                                                   

W spódniczce za dużo zmian to nie wprowadziłam jedynie oszpeciłam ją białymi błyszczącymi kryształkami.
Górna część zaczyna się tak samo.
Cienki, paseczek odcięty od bluzki wraz z przyłączonym do niej kwiatem wpada tu najbardziej w oko!
Drobny dodatek to te czarne rajstopki, które nazwałam''Bunny''.
Teraz krótkie pytanie do Was , czy podoba Wam się #5 przemiana? ^.^

/Revise
                                                     

3 komentarze:

  1. Przeróbka pikna gdyby nie ten paskudny nos

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeróbka pikna gdyby nie ten paskudny nos

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam spróbować czegoś nowego i sama przyznam , że jest on kartoflowaty :D

    OdpowiedzUsuń