sobota, 7 listopada 2015

Wykreślanka #2

Dzień dobry Kochani!
Jak Wam się spało? xD
Mi bardzo dobrze!
Nie mogłam się doczekać.
Gdyż dzisiaj poznamy kto odpadnie z naszej wykreślanki Awatarów...
A więc przejdźmy do rzeczy. Gdy tak patrzyłam na tę sondę, którą Wam dałam.
Nie wierzyłam własnym oczom. Dobra, nie będę już Was zanudzać.

Także teraz dowiem się ile głosów przypadło na kogo:

1.Nawalony (0)
2.Bartek (16)
3.Nielegalny (0)
4.Nutella (2)
5.Fastigiata (4)
6.Agnieszka (3)

Jak już wcześniej mówiłam własnym oczom nie wierzyłam.

Przyszedł czas na zobaczenie sondy:




No dobrze na podstawie naszych powyższych podsumowań możemy już
stwierdzić, że odpada Bartek. ^.^
Nie przejmuj się i tak miałeś ładny gust :3




Głosujemy dalej?
Oczywiście, że tak!

Teraz czas na wasze dalsze głosy.
Czyli przyszedł czas na Sondę:



Miłego dzionka oraz głosowania życzę.^^
Pozdrawiam...

/Kokainowa

1 komentarz:

  1. Powinni nie głosować na fastigiate no bo ona jest ładniejsza nawet od Agnieszki !! XD

    OdpowiedzUsuń