środa, 4 listopada 2015

Post powitalny ^.^

 Witajcie kochani!
Jestem Nową Autorką na tym cudownym blogu.^.^

Powiem Wam teraz coś o Sobie:
Mam na imię Wiktoria. Mam lat 13. Moim ulubionym kolorem jest niebieski.
Bardzo interesuje się muzyką oraz tańcem.
Kocham, wręcz uwielbiam zwierzęta.
Moim zainteresowaniem jest również odkrywać oraz grać w różne gry takie jak nasza cudowna Awataria.
W Awatarię zaczęłam grać, jak miałam 10 lat.
Tak, gram w nią już 3 lata, nawet już ponad.
Moja przygoda z Awatarią zaczęła się wtedy, gdy przeglądałam gry na Naszej Klasie.
I rozwijałam się z poziomu do poziomu.
Moim aktualnym nickiem jest: KOKAINOWA.
Podpisywać będę się /Kokainowa

Wyglądam właśnie tak:

Mam nadzieję, że będzie nam się razem świetnie bawiło i współpracowało.^^
Do następnego posta :**

/Kokainowa

2 komentarze:

  1. Heej :) już cię lubię
    ------∆∆------
    -----(°•°)-------
    ---~\../~------
    -----€ €------
    Amelia

    OdpowiedzUsuń