piątek, 20 listopada 2015

Awataryjna Ciekawostka ^-^

Witajcie Kochani!
Co u Was ciekawego?
U mnie nic szczególnego, dzień jak co dzień....

Czytając tytuł  tego posta na pewno głowicie się o jakiej Ciekawostce ja mówię :3.
Otóż tak!
Dziś siedząc w Barze i rozmawiając z przyjaciółmi w pewnym momencie przyszła do mnie informacja, że moja Awataryjna sąsiadka ,,Could" weszła do 1 miejsca w ,,Rankingu Aktywności", po chwili również pojawiła się wiadomość w i otrzymałam +10 G...








Ja osobiście nigdy, wcześniej nie spotkałam się z czymś takim.
A Wy kochani?
Czy Wam też coś takiego się przytrafiło?
Możecie podzielić się swoimi opiniami w komentarzach :3.



I to by było na tyle Kochani <3!


#Pani.Ziemi

2 komentarze:

  1. Dostałaś G? A ta Cloud ma Cię w znajomych na awatarii, oprócz tego, że jest Twoją sąsiadką? :)
    /Amelia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, otrzymałam 10 G, a Cloud nie jest moją znajomą.

      #Pani.Ziemi

      Usuń