niedziela, 22 listopada 2015

Blogowa butelka #1

Cześć!
Tutaj Revise jestem nową Autorką
Nieee, to ja Amfetamina czy tam Carrie!
 Ponownie zmieniłam nick, ale jak już mówiłam musiałam zdradzę Wam, że jest to związane z włamami na moje konto ale nie powracajmy już do tego.
W wczorajszym dniu byli u mnie goście i wiecie, nie wypadało usiąść przed laptopem.
Dlatego gromadziłam sobie różne pomysły aż wpadłam na genialną serię - ,,Blogowa butelka".
Myślę, że nie mam wam tutaj czego Wam tłumaczyć  pewnie każdy chociaż  raz musiał w nią grać.

                                                                   A to nasza butelka :
                                                                               

Aby Nasza zabawa była udana proszę, piszcie mi w komentarzach wyzwania jak i pytania.
Postaram się wszystkie je wykonać na Awatarii i wam je przedstawię tak samo jak i reakcje osób.
To do następnego posta!

/Revise

6 komentarzy:

  1. Pocałuj jakiegokolwiek chłopaka na awatarii XD (wstaw fotkę :D)
    Amelia/love

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz w parku,, szukam mamy! "

    OdpowiedzUsuń
  3. przebiez sie za dziecko ic do parku i napisz (sjukjam mimi djo mne djo djomju ) xd

    OdpowiedzUsuń
  4. idź do jakieś chłopaka *__* i się z nim prześpij.. nie no żarcik :D Powiedz do takiej bogatej osóbki siema Stachu xd

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja dam ci pytanie. Pozwól ,że dwa zadam :3 .
    1. Jesteś na awatarii dziewicą?
    2. Jaką masz orientacje : biseksualną ,homoseksualną ,seksualną ,heteroseksualną?
    Wiem trochę dziwne te pytania ale musiałam ci je zadać! *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. WYZWANIE ) Idź do jakiegoś miejsca poszukaj małżeństwa , pary i powiedz ( imie jego ) i no JAREK JAK MOGŁEŚ MI TO ZROBIĆ !

    OdpowiedzUsuń