sobota, 14 listopada 2015

Przemiana Awatarki #2

Cześć!
Wczoraj zastanawiałam się nad metamorfozą aż, na coś wpadłam ale zabrakło czasu abym Wam ją przedstawiła więc przełożyłam sobie ją na dzisiejszy wieczór.
                                           

                                        


Tak wyglądam przed przeróbką :).





A tak po małej Metamorfozie.



Ten strój nazwałam ''Czarna Diablica''.
Czarna krótka sukienka na, której dominują odcienie czerni i czerwieni!
Dodatkowo uroku dodaje diabeł, mieszczący się na uroczej sukience.


Podoba Wam się ona?
Mi tak choć  nie jest perfekcyjna ponieważ to moja 2 przemiana i jeszcze się uczę. 
Zachęcam Was do oceniania jej w komentarzach, możecie się też zgłaszać do przeróbki Waszych Awatarów.
Wybiorę kilka chętnych osób.

Buziaki! <3


/Pani Ziemi

2 komentarze:

  1. Ale ślicznaa ❤ a te oczka są przeurocze :)) wzruszyłam się =)
    Amelia

    OdpowiedzUsuń