niedziela, 8 listopada 2015

Losowe liczby = Vipowa Frajda #1

Hej wszystkim!
Tutaj ponownie ja.
Od razu przechodzę do naszego wieczornego posta, a na myśli mam zabawę pt:
''Losowe liczby = Vipowa Frajda",  pewnie narzuca Wam już się jakaś myśl.
Ta zabawa będzie się pojawiała parę razy w miesiącu.
Przygotowałam kwadracik na, którym umieściłam 9 liczb. Tajemniczych liczb.
Tak jak w lotto, waszym zadaniem jest odgadnąć te liczby.
To jest zabawa, więc proszę nie bierzcie jej na poważnie.
 Z przyjemnością pozarabiam monety żeby Was uszczęśliwić :D.
                                                                               

Nagroda za poprawne liczby:
Vip na 5 Dni + Statek :)
Vip na 5 Dni + Balon ,,Love''
Nagrodę zgarną 2 pierwsze osoby, które odgadną, poprawne liczby.
Osoby te  powiadomię, zgłoszą się do mnie a ja wręczę im obiecaną nagrodę.
+ Przypominam, że w naszej zabawie ''Znajdź Prezent Dla Siebie'', dalej nie zgłosiły się osoby za poprawną odpowiedź.
Ja już nie będę się upominać.
Życzę powodzenia.
Do jutra <3!

/Amfetka



22 komentarze:

  1. Serio szkoda ze nie bede mogla odebrac tych nagrod :(
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry poprawka 2,4,8 /Adam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. 9 6 4 :) /Kamil ten z gry

    OdpowiedzUsuń