piątek, 27 listopada 2015

Post Powitalny :3

Hejkaa!

Chciałabym Was serdecznie przywitać
w moim pierwszym poście.
Jestem nową Autorką na okresie próbnym :D
Więc teraz powiem Wam trochę informacji o mnie :")

1. W realu nazywam się Natalia.
2. Mam 14 lat.
3. Mój nick na Awatarii to Clarity
(miałam już chyba z 20 innych nick'ów).
4. Mam 35 lvl.
5. Jestem singielką i po bolesnym rozstaniu
próbuję się zabrać xD.
6. Jestem zazwyczaj miłą, zabawną osobą.
Moim hobby jest sport.
Konkretnie są 
to zapasy.
Sport nietypowy 
dla dziewczyn, ale nic nie poradzę kocham to!
7.To teraz czas na mój paszport :D :

Jak widać za piękna to ja nie jestem...

Teraz coś o postach. 
Będę starała pisać się jak najkreatywniejsze posty.
Dziennie powinien pojawić się minimalnie
1 post z mojej strony. 
Mile widziane są wasze podpowiedzi
co do serii w komentarzach i sondach!
Nie jest oczywiście tak, że ja nie mam pomysłów xD.
Mam wymyślonych, aż 25 serii więc chyba na dobry początek Nam wystarczy? :3

Z mojej strony 
oczywiście będą pojawiały się też 
poradniki. :)


Za wszystkie pozytywne opinie dziękuję.
I dziękuję też za te negatywne ;)
Może coś w sobie zmienię ;D.
Więc do następnego posta!

Bayoo!

 /Clarity

6 komentarzy: