poniedziałek, 30 listopada 2015

Cała Prawda + Nabór na Autorkę :)

Witajcie Moi Drodzy!
Za pewno poznaliście ,,Clarity", tak tak!
To nasza była Autorka! ;-;
A dlaczego była?
Clarity okazała się nie zbyt miłą osobą xD.
(Bez urazy, ale nikt nie zachował by się w taki sposób jak ona).
Moi Drodzy, nie poznaliście jej od tej strony.
Clarity odeszła na blog AwO,(raczej) ze względu na wyświetlenia.
Mimo, że Nam coś obiecała :3.
Ale to już jej osobista sprawa.
Kokainowa odeszła, ponieważ miała problemy zdrowotne.
Dobrze nie mówmy już o tej przeszłości, ale o teraźniejszości!

Chciałabym oficjalnie ogłosić  Nabór na Autorkę :)!
Poszukujemy Osoby :

-Lvl 20+ (szukamy osoby lvl +20, ponieważ, chcemy by ta osoba miała doświadczenie),
-Opanowana Ortografia,
-Umiejętność pisania postów,
-Kulturalność wobec Fanów,
-Pisanie przynajmniej 2 postów na dzień,
-Promowanie Bloga.

I to by było na tyle kochani.
Pragnę, aby osoby chętne zgłosiły się w komentarzu, a następnie do mnie na nk.pl  :).
Czekam na zgłoszenia.
Nie miałam zamiaru w ten sposób nikogo urazić, lecz przedstawić Wam moje zdanie na temat tej sytuacji :).
Pozdrawiam! :*

#Pani.Ziemi


11 komentarzy:

  1. :⭕ co?! To już prawie nikomu nie można zaufać -,- współczuję Wam ;)
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę nie mam 19 lvl :( ale zbieram i będzie pewno niedługo a adminowałam już na blogach i wiem o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się! Mam równo 20 lv , kulturalna, mam duże doświadczenie i wgl C:
    ~Ula :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale czy możecie zrobić jakiś konkursik i zabawe sonda dnia? /Zosis

      Usuń
  4. Zgłaszam się ☺ Mam 35 lvl Nick to Pierożek ,resztę napisze ci na Nk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej chciałąbym startować na adminkę nie mam +20 lvl bo mam 18 ale wszystkie kryteria spełniam ponieważ miałam już kilka blogów i byłam adminką więc mam,że pozwolicie mi startować. ;C Płoszę Sarny 18 lvl

    OdpowiedzUsuń
  6. Tam gdzie je mam miało być mam nadzieję XD sorry

    OdpowiedzUsuń