wtorek, 3 listopada 2015

Projektant Wnętrz na Medal czy na Porażkę #1

 Hej;3
Dzisiaj zaczynamy  naszą nową  serię.
Będzie ona polegać na ocenianiu mieszkań komentowaniu i wyrażaniu swojej opinii oczywiście w sondzie.
Do tego posta znalazłam bardzo szybko Awatarkę chętną ,,Carly'' jest to moja znajoma, tak mam ją w wrogach z powodu braku miejsca.
Tutaj macie jej paszport jakby Wam się spodobało jej wnętrze to wiecie w każdej chwili możecie ją odwiedzić.. .haha :*.
Humor dziś dopisuje, ale proszę Was Moi Mili zostańcie ze mną do końca i oceńcie jej salon.
                                                                                   

A teraz zobaczmy zdjęcie jej indywidualnie zaprojektowanego salonu.


Szczerze wchodząc tam bardzo się zdziwiłam , pokój spodobał mi się.
Lecz narzuciła mi się myśl, że jest on bardziej 'odpoczynkowy' czy coś w tym stylu.
Ale, jak kto woli moim zdaniem za dużo tych Kwiatków więc oceniam go na 8.5/10 pkt.
Tradycyjnie czas na waszą ocenę .
Dobranoc!

/Wasza Amfetka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz