poniedziałek, 23 listopada 2015

Blogowa butelka #1- Wykonywanie Zadań *_*

Hejka kochani..
Po ciężkim dniu w szkole i bardzo denerwującym jak to jest przy sprawdzianach no sami wiecie, mam teraz czas więc postanowiłam, że zacznę robić zadania, które zadaliście mi w naszej ,,Blogowej Butelce".
                                                                                     

Kręcimy,kręcimy i...
Amelia mi zadała wyzwanie (pocałuj jakiegokolwiek chłopaka na Awatarii.)
Tu fotka o, którą prosiłaś :

Niestety nie zdążyłam uchwycić tego ''pięknego pocałunku'' Ale spójrzcie na zdjęcie zaraz po mnie pocałowała go ta o to ,,Pani". Nic dodać nic ująć chłopak ma branie! :D


Drugie wyzwanie od Anonima (Powiedz w parku szukam mamy!)
Jak widać poniżej napisałam.
Widzicie tego Awatara za mną?
Pewnie tak długo nie czekałam na adopcję jej nick to Ewa napisała, że z chęcią się mną zaopiekuje lecz po chwili ciszy napisała ''albo, jednak nie''
Moja przerobiona mina na zdjęciu mówi wszystko.




                                                         
Trzecie wyzwanie od  naszej Nikoli (powiedz do bogatej osóbki ,,Siema Stachu!")
Specjalnie za bogaty to on nie był no, ale cóż.

                                                                       ''Siema Stachu''
                                                     Tutaj radzę powiększyć sobie obrazek :
   

Nasz Stachu nie raczył Nam, niestety odpisać ;-;.

Czwarte tym razem 2 pytania od Dominiki (1. Jesteś na Awatarii dziewicą?)
Ohoho zbyt poważne pytanie bo takie stosunki przez grę? :o
Wiadomo, że jakieś takie zabawy były ale nic więcej.
Przepraszam, ale w tym poście na dzisiaj już skończę, aby nie był za długi.
Wszystkich zadań nie wykonałam także przekładam sobie je do następnej naszej części ,,B-B".

To na tyle, baj <3!

* ,,B-B"- oznacza ,,Blogowa-Butelka".

/Revise

                                                               


     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz