sobota, 7 listopada 2015

Awataryjny Śmieszek #2

Witajcie czytelnicy! <3
Ja Wam mija dzień?
Pewnie dobrze bo w końcu wolne  i chwila wolnego czasu.
Dlatego dzisiaj będziecie mieć spam postami bo przyznam, że sama zaniedbałam troszkę moją publikację postów.
Ale koniec tego narzekania mam drugą część naszego Blogowego Awataryjnego Śmieszka.
A  o to i on :
-
-
-
-
                                                                                     

Waszym zadaniem jest nazwać tą tajemniczą postać!
Więc, nie przedłużajmy, do roboty :D.
Zachęcam do wymyślania Nicku dla tej postaci w komentarzach.
Wybiorę najlepszą odpowiedź.
Gdy Wasza odpowiedź, nie zostanie uwzględniona w tej części, nie martwcie się!
Na pewno niebawem Wasze pomysły także zostaną zrealizowane.
Do zobaczenia!

/Amfetka

3 komentarze:

  1. Robaczkowa :) albo Mamuśka
    /Amelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka. Jestem czytelniczką bloga. I mam do Was pytanie: Czy szukacie autorki na okres próbny? :D
    Jeśli sprawowałabym się dobrze, mogłabym zostać na blogu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Miło Nam :3...
      Na razie nie poszukujemy Autorki.
      Pozdrawiamy!

      #Pani.Ziemi

      Usuń