środa, 18 listopada 2015

Dziwadła #2

Hej, Hej :3
Jak Wasze samopoczucie?
Pewnie dobrze... :D.
Z góry przepraszam Was dzióbki, że  we wczorajszym poście napisałam ''Do zobaczenia!'', ale niestety nie wyrobiłam się z następnym postem więc proszę jeszcze raz...Wybaczcie mi.
Pamiętacie jeszcze o naszej serii ''Dziwadła',' dosyć dawno jej nie było.
Więc przyszła pora na kontynuowanie jej.
W parku zarządziła duża ilość dzieci, aż odechciewa się tam iść.
A dość nie dawno zauważyłam, że na skwerku bywa coraz więcej tak zwanych dziwadeł, za przeproszeniem.
A tutaj przykład :
                                                                                       

Widać, że wielbi zielony, specjalnie dla niej zrobiłam zieloną otoczkę.
Co takiego szczególnego i fajnego jest w obrażaniu mienia swojej osoby?
Nie mam bladego pojęcia! Najwidoczniej dla nich jest to bardzo zabawne. No cóż..
Zwracam się z pytaniem do Was co o niej sądzicie ^.^?
A tu jeszcze nasza utęskniona Sonda, bo dawno nie było :3..

/Carrie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz