poniedziałek, 23 listopada 2015

Stylizacje #1 ^^

Hey, hey!
Chciałabym Wam przedstawić nową serię pt. "Stylizacje".
Będzie ona wyglądała w następujący sposób.
Co tydzień będę dodawała różne kombinacje stylizacji.
Na dziś mam dla Was przygotowane 4 stylizacje.
Wiem, że Revise prowadziła już podobną serię, ale ja postanowiłam zrobić też swoją.


Zerknijcie na nie:
1.Różowy Króliczek

Szczerze to nie wiem skąd przyszedł mi pomysł na tę stylizacje.
Wiem, że ona mi się bardzo podoba.
Jest troszkę dziewczęca.
 W tej stylizacji dominuje róż.



2..Kolorowa Nastolatka

Ta stylizacja jest typowo dla dziewczyn nastoletnich.
Są tutaj elementy różnokolorowe.
Zielone, czerwone, białe, niebieskie oraz różne inne.
Ta stylizacja również mi się bardzo podona.




3.Dziewczynka

Tutaj sukienka wyraźnie świadczy o tym, że jest to słodka dziewczynka.
Nie świadczy to też o tym, że każda z was nie może tego nosić.





Już na sam koniec najpiękniejsza stylizacja.

4.Rozpalony Kwiat

Ta stylizacja jest typowo kobieca.
Czerwona sukienka pozwala dać porwać się romantyzmu.
W tej stylizacji dominuje czerwień.
Ja tę stylizację noszę na specjalne okazje.

Która  stylizacja Wam się najbardziej podoba?




To już na tyle w tym poście.
Dobranoc :**
Widzimy się jutro w następnych  postach. 

/Kokainowa ^^

1 komentarz:

  1. Fajnie, możecie robić we dwie taką serię.
    Fajne macie pomysly
    KOCHAM WAS!!!

    /Zamyślona

    OdpowiedzUsuń