sobota, 7 listopada 2015

Dziwne Wydarzenia #1

Witajcie ponownie!
Mam dla Was kolejny temat.
Będzie to temat o ,,Dziwnych wydarzeniach na Awatraii".
Ostatnio zaobserwowałam, że ludzie tworzą dziwne, ale to bardzo dziwne wydarzenia.
Również zauważyłam to, że osoby nakręciły się strasznie na serial ,,Wspaniałe Stulecie''.
Też Was to czasem denerwuje? Bo mnie okropnie...



Macie tutaj dzisiejsze wydarzenia:
I tak jest praktycznie codziennie.
Widzę: ,,U mnie pałac'' , ,,U mnie Harrem''
I tak dalej. Ciągnie się to od około emmm 2 miesięcy?
Sami poobserwujcie :D
A teraz drugi przypadek dziwnego i to bardzo dziwnego Wydarzenia :



Bardzo dziwnie. Prawda?
Szczerze w Awatarie też grają dzieci...
No, ale co ja Wam zmienię...
Dobra...Jak chcą niech sobie robią takie Wydarzenia.
Ale to chyba świadczy o ich kulturze i dziecinności.
Pozdrawiam gorąco. ^^

/Kokainowa :**

4 komentarze: