sobota, 7 listopada 2015

Zmieniamy Mój Wygląd ^.^

Haay!
Chciałabym, abyście mi pomogli zmienić mój wygląd.
Ten stary na Awatarii mi się już znudził, a więc dam wam tutaj 3 propozycje.
A Wy pomóżcie Mi wybrać, ten jeden odpowiedni.
Jeszcze przejdę teraz poza temat.
Dziękuje Wam bardzo, że przyjęliście mnie z otwartymi ramionami.
Bardzo się staram organizować Wam zabawy, abyście się świetnie bawili.
Nie przedłużając zacznijmy wybierać! ^.^

Bardzo proszę o to moje propozycje:


Dla mnie najładniejszy jest wygląd 2, ale jak sie zmienię zależy od Was :)
A więc czas na krótką Sondę. ^^



Dziękuje za uwagę.
Życzę dobrej nocy oraz kolorowych snów.
Pozdrawiam gorąco ^^

/Kokainowa :33

4 komentarze:

  1. 2 jest na bogato :P
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już wam poprawiam, przepraszam was bardzo nie wiem co się stało
      /Kokainowa

      Usuń
  3. Ja też nie wiem :P baaajka piszemy w kom.
    Amelia

    OdpowiedzUsuń