wtorek, 10 listopada 2015

Q&A #5

Wiajcie Kochani!
Mam dziś dla Was, kolejną dawkę ,,Q&A"!
Tak, tak mamy już 5 część z tej serii.
Nie przedłużając przejdźmy do tematu!

W poprzedniej części zadaliście mi :
- 4 Pytania.

I jedno wyzwanie, które na razie pominiemy ale w następnej części na pewno zrealizujemy je!


Pierwsze z pytań brzmiało : ,,Ile lat ma twój chomik ?"
Odp: Mój chomik ma niecały rok xD.


Drugie pytanie : ,,W jakie grasz Gry ?"
Odp : Gram tylko i wyłącznie w Awatarię! <3 Jednak czasami zdarza mi się zagrać w Pou :).


Trzecie pytanie : ,,Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka ?".
Odp : Mam wielu przyjaciół i trudno mi tu wyróżnić najlepszych.
Ale skoro muszę to moją najlepszą przyjaciółką w Rl. jest Kasia *_*.
Którą pozdrawiamy serdecznie ^.^.
A jeśli chodzi o Wirtualny świat to : Ewka oraz Wika i Kercia <3.
Dziewczyny dziękuję Wam za naszą przyjaźń :).


Czwarte i już ostatnie pytanie brzmi ,,Jak często grasz w Awę?"
Odp:W Awatarię gram przynajmniej co dwa dni :D.
Lecz staram się być codziennie i zebrać bonus :).


I to by było na tyle kochani.
Zachęcam Was bardzo serdecznie do komentowania i zadawania mi Pytań oraz Wyzwań w komentarzach.
Miłej Nocy życzę kochani i pozdrawiam :).

#Pani.Ziemi

1 komentarz:

  1. O której godzinie (mniej więcej) grasz w awatarię, jak masz wolne?
    Amelia :P

    OdpowiedzUsuń