piątek, 20 listopada 2015

Lista Fanów G - A #1

Cześć Kociaki!
Dzisiaj piątek nasz ulubiony dzień tygodnia dlatego jak zazwyczaj przeglądałam posty, których dosyć dawno nie publikowałyśmy.
Aż napotkałam się na listę fanów naszego bloga.Związku z tym  że Pani Ziemi nie ma postanowiłam wziąć ją w swoje ręce.
Pewnie już o niej zapomnieliście, ale przygotowałam ją z myślą o Was ^.^.
Przejdę do już rzeczy i Wam ją przedstawię :


                                                                                 
Z tego co wiem jest tu aż 16 osób.
Więcej nie dało rady by się zmieścić, ale będziecie mieć jeszcze nie jedną szansę na wystąpienie w niej.
Dziękuje Wam, że z nami jesteście...
Pozdrawiam! <3

/Carrie

2 komentarze:

  1. Carrie dziś weszłam na awcię jak mogłam i dostałam od Cb prezencik :)) ❤ dziękuję już nawet nie pamiętam co to było :D ale dzięki nie spodziewałam się °•°
    Amelia

    OdpowiedzUsuń