środa, 18 listopada 2015

Losowe Liczby = Vipowa Frajda #2

Cześć *-*!
Tu ponownie ja związku z wczorajszą nie obecnością na blogu na rozluźnienie atmosfery mam kolejną część Naszej zabawy.
Którą zauważyłam, że lubicie.......A mianowicie jest to ''Losowe Liczby = Vipowa Frajda".
Tak jest to już druga część w tym miesiącu, a może będzie ich jeszcze więcej.
Niestety w poprzedniej części (pierwszej )nikt nie odebrał swojej nagrody, a nawet się po nią nie zgłosił choć było  bardzo dużo komentarzy.
Ok-ej próbujemy jeszcze raz.
Jeśli nikt dalej nie będzie się zgłaszał zastanowię się nad kontynuowaniem tej zabawy.
Ponieważ nie odbieracie swoich nagród,  które do Was należą.
A ja z przyjemnością pozbieram te Monety dla Was, dobra nie przedłużając daje zdjęcie kwadracika.
                                                                                   

Na ile dni jest Vip?

W pierwszej Losowance, nagrodą będzie = Vip na 5 dni + Balon Love.
I druga z nagród to: Vip na 5 dni + Malutki Miś.
Tak podwajam losowe liczby do dwóch sztuk. Czyli szansę mają wygrać tu dwie osoby jak poprzednio.
Kto zgarnie Vipa?
Vipy zgarną osoby, które odgadną trzy poprawne liczby z wymienionych, powyżej na kwadracie.

+ Dziękuję za dużą aktywność w poprzedniej zabawie.
Jeszcze raz Powodzenia i buziaki.
Trzymajcie tak dalej a wszystko będzie dobrze! <3

/Carrie

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba tak sądze 2,5,9 ;c
    //Numer One

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba maja byc trzy liczby jak zawsze poprawcie sie. 6,32to moje/zuzia

    OdpowiedzUsuń
  4. 7, 4, 3 / Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń