czwartek, 5 listopada 2015

Znajdź Prezent Dla Siebie #3 +Wyniki

Witam!
Dzisiaj przeglądając Nasze zabawy stwierdziłam, że dawno ich nie było i czas by je kontynuować.
A przede wszystkim muszę rozdać Wam  zaległe nagrody o, które dużo osób się upominało.
Także o to wyniki w kształcie wynagrodzenia:


Pod prezentem  Numer 6  kryła się niespodzianka.
Poprawnie Zgadły tylko 2 osoby.
Którym serdecznie Gratuluję :*
Zgłoście się do mnie, ponieważ należy Wam się nagroda!

A teraz przejdźmy do naszej kolejnej zabawy w której szukamy także prezentu dla siebie.
Tym razem nie będziecie wybierać numerków.
Na obrazku umieściłam 6 prezentów, a waszym zadaniem jest napisać jaki prezencik wybieracie np ; ten na szafie. Bo oczywiście w jakimś kryje się niespodzianka.
 



Zachęcam do wzięcia udziału w zabawie, bo łatwo zgarnąć nagrodę dla siebie + Dziękujemy za głosy w konkursie o  miano bloga miesiąca, ponieważ dzięki Wam kochani  mamy 3 miejsce :). Pozdrawiam...

/Amfetka

9 komentarzy:

  1. Poproszę ten na szafeczce przy łóżku po lewej stronie ;)
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej Amfetamina obiecuję napiszę Ci na nk jak będę miała dostęp do jakiegoś komputera z netem. Czy wtedy mogłabym upomnieć się o te nagrody z I i z II części o prezentach? Proszę... Zrób dla mnie ten wyjątek...
    Pozdrawiam,
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  3. Amelia nie zrozumialas 1jest pod krzesłem 2na szafue3na parapecie 4 w pudelku 5na krześle i 6 na tej malej pulce tak?/Ania mind

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ale po lewej stronie przy łóżku jest szafeczka z małym prezentem :) mi o nią chodzi XD ale lol...
      Amelia

      Usuń
  4. Noo to ja pisałam, że chcę ten mały na szafeczce obok łóżka, po lewej stronie :D nie wiem o co chodzi ale spk :)
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  5. A tu nie chodzi i wybieranie se prezentow tylko chyba onodnalezienie tych wszytskich i za ti cis jest w zamian tak?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie Mind :) to chodzi o to żeby wybrać prezent dla siebie bo w jednym kryje się niespodzianka :) w I części tej zabawy było podobnie jak w tej :)
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mind nie rozumiesz zabawy :").Wszystko jest tak samo jak wcześniej tylko bez numerków. Amelia dobrze mówi:* / Amfetka.

    OdpowiedzUsuń