wtorek, 17 listopada 2015

Przemiana Awatarki #4 +Informacja

Cześć!
Z pewnością zauważyliście, że coraz częściej robię przemiany.
Ale  tylko na to teraz  mam ochotę, a przede wszystkim  pomysły.
To efekt mojej dzisiejszej pracy :
                                           


Ta dam!
Całokształt prezentuje się moim zdaniem świetnie.
Krótka bluzka tak zwana ''Galaxy'' gdyby była na Naszej Awatarii na 100% bym ją kupiła.
Oceniam ją na 9.5/10 p.

Dawajcie Nam swoje pomysły lub propozycje na kolejne przemiany strojów.

+ Zapomniałabym, mam dla Was krotką  informację...
Ze względu na to, że miałam kłopoty z kontem nie będę teraz zdradzać jakie.
Musiałam zmienić nick.
Mam nadzieję, że to Wam nie przeszkadza.
Od dzisiaj jestem Carrie.
Do zobaczenia Kochani!

/Carrie

                                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz