środa, 25 listopada 2015

Rosyjskie, Środowe Nowości #8

Witajcie kochani ^.^!
Co tam u Was ciekawego?
U mnie ok-ej! :3
Przechodząc do tematu.
Przychodzę do Was z informacją.

Dziś jest środa i w związku z tym pojawiły się na Rosyjskiej Awatarii Nowości :).
A jakie?
Już mówię!
Na Awatarii pojawiły się nowe Kociakowe, emotikony xD...
Niestety Emotikony te są tylko dla Vip-ów.
Ja jestem bardzo zdziwiona, taką kreatywnością Adminów Rosyjskiej Awatarii.
Przypuszczam, że u Nas też niedługo pojawią się te nowości :).

Spójrzmy na nie z bliska :





Mi się one bardzo podobają więc oceniam tą aktualizację na 10/10 p.
Chociaż przyznam, że nie musiały by być one dla Vip-ów :D...

A Wy kochani, na ile oceniacie tą Rosyjską Aktualizację?
Swoje decyzje ujawnijcie w Sondzie :




I to by było na tyle :).
Miłej Nocy Wam życzę i Kolorowych Snów Kochani! <3

#Pani.Ziemi



5 komentarzy:

  1. To jest też na naszej awie mózgi ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety do nas też to weszło :C Czemu niestety? Ponieważ teraz każdy vip tym szpanuje! Ja sama mam vip,ale nie używam tych kociaków tak jak oni! Gdzie się nie pojawię,tam pełno spamów tych kotków :C Masakra/Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ta znaczy to " CET " ? / Atena

    OdpowiedzUsuń