czwartek, 11 lutego 2016

Znajdź Różnice #4

Witajcie Kochani! :3
Tym razem przygotowałam dla Was kolejną część z serii  ,,Znajdź Różnice".
W poprzedniej części prawidłowo odpowiedziały same dziewczyny xD: Slow Motion, Anastazja oraz Monika.
Dziewczyny po nagrody możecie zgłaszać się już od dziś.

O to obiecane dyplomy:




W związku z tym, że już za kilka dni są Walentynki, to postanowiłam, że postawimy na dyplomy w kształcie serducha! :D

Ogromne Gratulacje!

Dzisiejsza część zapowiada się już trochę trudniej.



Na powyższym obrazku znajdują się 3 elementy różniące się od siebie!
Nagrodą za udzielenie prawidłowych odpowiedzi będzie dyplom i bukiet lilii.
Pamiętajcie, że im więcej osób bierze udział w Naszych zabawach, tym lepsze nagrody kochani!<3

Życzę Wam Powodzenia!

#Pani.Ziemi

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uciety loczek
    Uciete buty
    Rozjasniona czesc czapki

    -Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za dyplom jest bardzo ładny.
    1. Rozjasniona czapka
    2. Uciety loczek
    3. Rozjasniona czapka
    //Anastazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałaś 2 razy to samo :x

      Usuń
    2. Napisałaś 2 razy to samo :x

      Usuń
    3. Ale, co napisałam 2 razy tak samo xD? =/

      Usuń
    4. Cieszę się, że podoba Ci się dyplom :).
      Anastazjo chodzi mu o to, że napisałaś dwa razy ,,Rozjaśniona Czapka".
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
    5. Pomyłka sorry zauważyłam dobiero teraz że napisałam 2 razy to samo uciete buty sorry jeszcze raz, bo piszę na telefonie i po prostu coś mi się zmieniło :). Przepraszam i nawzajem pozdrawiam! :-*

      Usuń
  4. 1.Rozjaśniona czapka
    2.Ucięty loczek
    3.Ucięte buty (troszke)
    Oliwia.

    OdpowiedzUsuń
  5. -rozjaśniona czapka
    -uciety lok
    -uciete troche buty :) i dzięki za super dyplom :* /Monika

    OdpowiedzUsuń