piątek, 19 lutego 2016

Horoskop Dla Awatarek

Hejka!
Dziś przygotowałam dla Was Horoskop.
Niestety, jest to horoskop tylko dla Awatarek, dla Awatarów pojawi się niebawem.
A więc, zasady chyba znacie.
Odczytujemy to za pomocą miesiąca, w którym się urodziliśmy w rl.

Do mnie najbardziej pasuje sukienka na Maj (Bordowa), uważam, że jest ona ładna.
Mam również zamiar zakupić ją w najbliższym czasie.



Możecie pochwalić się, jaka sukienka Wam przypadła i napisać co o niej sądzicie w komentarzu! :)
Pozdrawiam!

#Pani.Ziemi

7 komentarzy:

  1. Marzec *o* sukienka"Julia"

    OdpowiedzUsuń
  2. yyy... sierpien? /Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. {Październik c; dla mnie najbardziej pasuje sukienka ,,listopad'' /Martynka przy okazji zapraszam na mojego bloga a msp link:http://martynalugowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiecień. Lubię tę sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń