wtorek, 2 lutego 2016

Co Dalej Z Naszym Blogiem? :o

Witajcie Kochani!
Ja już nie będę Was dziś zanudzała, tylko od razu przejdę do tematu.

Jak pewnie zauważyliście Autorki, zmieniają się u Nas jak Rękawiczki...
Noo, tak za przeproszeniem, muszę to stwierdzić.
Większość z Nich twierdzi, że jest strasznie chora i trafia do szpitala.
Wierzę im i cenię to, że mówią o tym, a nie, nie odzywają się.

Chciałabym się Was zapytać, co sądzicie o przyjmowaniu konkretnych, nowych Autorek na Naszego bloga i czy to w ogóle ma sens? ;-;
Jest także druga opcja, że będę na blogu sama, ale w tedy nie zawsze posty będą pojawiały się codziennie.
Na pewno będę się starała to uczynić.
Ale sami wiecie, nauka itp....
Pytam się Was dlatego, że to Wy jesteście czytelnikami i fanami tego bloga i chciałabym poznać także Waszą opinię.

A więc nie pozostaje mi nic innego, jak tylko pozostawić tą decyzję Wam Kochani! :
Decyzję podejmiemy wspólnie, już niebawem!

Pozdrawiam i Miłej Nocy Życzę <3!

#Pani.Ziemi

4 komentarze:

  1. Sama lepiej, niektóre są nieogarnięte. Ja tam wolę cb samą. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojim zdaniem sama.

    OdpowiedzUsuń
  3. A moim zdaniem przyjmij autorki moze ze 3? Na razie na okres probny oczywiscie
    Wtedy posty pojawialy by sie czeciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię. Na razie zadecydowałam, że zostanę sama.
      Damy radę! :D

      Usuń