sobota, 13 lutego 2016

Aktualizacja #19

Hejka Kochani!
Wczoraj pojawiła się u Nas na Awatarii mała Aktualizacja.
A mianowicie przecena na meble z zestawu ,,Techno",
Cały komplet został przeceniony o 200 G.
To dość dużo, lecz ogólna cena nadal pozostaje bardzo wysoka ;-;.

Ja niestety nie skorzystam z tej promocji.
Ale mam nadzieję, że ktoś z Was się skusi...
Ogólnie Aktualizację uważam za Kit ;-;.
Lecz mam ciche nadzieje, że jutro/w środę pojawi się jakaś Aktualizacja Walentynkowa.



A Wy Kochani jak oceniacie tą Aktualizację?
Swoje opinie wyraźcie w komentarzach, lub w sondzie.


Pozdrawiam i Miłej Nocy Życzę! <3

#Pani.Ziemi

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, ale za to bardzo drogi.
    Jak bym miała tyle G to bym z pewnością kupiła go, ale jest ciut za drogi mogli, by obniżyć jeszcze o 200 G -,-. Jeszcze mam taką prośbę niestety nie będę mogła zabrać nagrody, bo ktoś mi u krat konto :/. Pozdrawiam :*!
    //Anastazja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, nagrodę zatrzymam, gdy już odzyskasz nk, lub założysz nowe, wręczę Ci ją. :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję jesteś bardzo miła ;).
      // Anastazja

      Usuń