środa, 3 lutego 2016

Nowości u Rosjan #19

Cześć Kochani!
Dziś, kolejny raz przeglądałam Rosyjską Stronkę,  tak robię to często , napotkałam się na pewną nowość, a mianowicie Rosjanie Otrzymali Dziś Nowe Stroje Ślubne.
Faktycznie,  przecież dziś jest środa, a u Nas na Awatarii...nic nowego!  ;-;

Spójrzmy na to z bliska:




Odzież Dla Awatarek (Kobiet):

Strój Nr.1, podoba mi się, Sukienka jest prosta i ładna.
Kwiatki i welon dodają uroku całej stylizacji.
Buty również są ok-ej!
Ogólnie oceniam ją na 9/10 p.


Strój Nr.2....
Nie mogę wykrztusić z siebie żadnego słowa xD...
Strój ten jest według mnie wprost rewelacyjny.
Sukienka, buty i wianek, cud miód!
Oceniam całość na 10/10 p.



Odzież dla Awatarów (Mężczyzn):

Strój Nr.1, jest okej!
Garnitur z kwiatkiem i muchą dodają uroku! <3
Moja ogólna ocena to 9/10 p.


Strój Nr.2, w ogóle mi się nie podoba :/.
Powiem tylko tyle...tragedia :(!
Całość oceniam na 2/10 p.



Każdy z Nas ma swój własny gust, a tym nie będziemy dyskutować.


Spójrzmy jeszcze na dokładniejsze screeny:







Przepraszam, za to, że głowa została ,,ucięta", ale posiadam to zdjęcie od męża, więc nie można oczekiwać zbyt wiele...


I mamy tutaj, niestety już ostatnie zdjęcie:



Ogólnie Aktualizacje uważam za Hit!
A Wy Kochani?
Chcielibyście, aby pojawiła się także u Nas?
Wyraźcie swoje opinie w komentarzach i w sondzie! :)

Głosujemy! :
P.S.Podjęłam decyzję dotyczącą posta ,,Co dalej z naszym blogiem?", dzięki komentarzom i opiniom, które wysłaliście mi na nk.pl, stwierdziłam, że na razie zostaję na blogu sama z Wami :).
Mam nadzieję, że damy radę.
Musi być dobrze!

Pozdrawiam i Miłej Nocy Życzę.

#Pani.Ziemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz