niedziela, 21 lutego 2016

Piękna I Bestia #4

Witajcie Awatarzy!
Przybywam do Was z czwartą częścią serii pt. ,,Piękna I Bestia".
W poprzedniej części byliście tego samego zdania co ja i uważaliście, że Awatarka, której nadałam tytuł ,,Pięknej" zasługiwała na niego, a ,,Bestia" niestety nie :/.

Więc do dzieła! 



Awatarka, której nadałam tytuł ,,Pięknej" wygląda olśniewająco.
W jej stylizacji dominuje Brąz i Biel.
Opaska dodaje jej uroku.
Po prostu, nic dodać, nic ująć! <3


Awatarka Nr.2, czyli ta której nadałam tytuł ,,Bestii" w ogóle mi się nie podoba.
Moim zdaniem te włosy i usta odstraszają.
Dominuje tutaj tylko kolor czarny...
Nie, nie jeszcze raz NIE!

Oczywiście nie mam na celu, tutaj nikogo urazić, tylko wyrazić swoją opinię.


Dobrze, dobrze, ale to tylko moje zdanie.
Teraz czas, abyście Wy wyrazili swoje, Kochani :)!

Głosujemy!:
Pozdrawiam!

#Pani.Ziemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz