czwartek, 4 lutego 2016

Środowa Aktualizacja #19

Hejka! :)
Dziś wchodząc na Awatarię napotkałam się na ogromne nowości!


Pierwsze co pojawiło mi się po załączeniu gry, to ,,Avataria News", oznacza to, że Nasza Avataryjna Gazetka powróciła!




Pojawiła się u Nas, także nowa lokalizacja, a mianowicie ,,Lodowisko"!
No i wreszcie doczekaliśmy się :D!




Od razu postanowiłam, że kupię łyżwy za 3 G, aby porobić dokładniejsze screeny.
Jest niestety, też minus łyżwy możemy mieć na nogach, tylko przez 10 minut :(.







Pojawiły się, także nowe śliczne, stroje, które pokazywałam Wam we wczorajszym poście.
Są one zniewalające!


Od dziś tak wyglądają zakładki, gdy naciśniemy ,,Sklepy".



Czytałam również na kilku blogach, że trwała wyprzedaż 10 minutowa na stroje.
Żałuje, że nie kupiłam ich...
Mam nadzieję, że niebawem pojawią się jeszcze.

Spójrzmy na te stroje z bliska:
(Niestety nie posiadam screenów, stroi dla Awatarów).

Strój ,,Seifuku".

Strój ,,Fifa".


Strój ,,Skylife".


Strój ,,Frau".


Strój ,,Gothic Lolita".


Strój ,,Porcelanowy Kwiat".


Strój ,,Nord".


Strój ,,Madame".


Strój ,,Tokyo Panda".


*Chciałabym bardzo podziękować, mojej znajomej ,,Nutelli" za zrobienie screenów, nowej odzieży i przekazanie ich na bloga :D.
Słyszałam również, że to był tylko błąd i stroje pojawią się jeszcze.
No cóż nie pozostaje Nam nic innego, jak tylko czekać...

Swoje opinie wyrażajcie w komentarzach, kochani.

Pozdrawiam!

#Pani.Ziemi




13 komentarzy:

  1. ja ryczę z tego powodu ;c widziałam te stroje nawet przymierzałam, ale jak to ja musiałam na początku wszystko przymierzyć i nic nie kupiłam bo, mnie wywaliło ;cc. Wszystko było takie tanie a jak znów to będzie to będą droge na stówe ;c *z góry sory za orte jak jest coś źle ale jestem słaba z polskiego* / Cold Blood

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupilam pare rzeczy za S ale nie wszystko a za G nic nie kupilam ten stroj Toky panda poszlam wtedy roboc 300 G i gdy zrobilam to wchodze do gry i nie ma juz a ja sie tak umeczylam ma te zrobienie 300 G a tu juz nie ma tych strojow. Jezu oby byly jeszcze te stroje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :/ Też mam cichą nadzieję, że się jeszcze pojawią. Ja nic nie kupiłam...

      Usuń
  4. Sory za bledy ale pisze to na telefonie a literki sa male i czasami inna mi sie nacisnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam taką cichą nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, wszystko jest możliwe.
    Miejmy, jednak nadzieję! XD

    OdpowiedzUsuń
  9. A wlasnie i tak wszystkich stroi nie dodalas bylo ich bardzo duzo wodziamlam wtedy jeszcze inne i te.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boze jak ja nie lubie na fonie pisac.
    Masakra niech w koncu jakies nowe ciuchy dodadza bo nudno dodali zawody tylko.

    OdpowiedzUsuń