środa, 10 lutego 2016

Środowa Aktualizacja #20

Siemka Kochani! :)
Dziś wchodząc na Awatarię w moim Awataryjnym domu spotkałam swoją BFF.
Powiedziała, mi ona, że Admini Naszej gry, dodali nowe miejsce, w którym można organizować śluby...
Postanowiłam, że to sprawdzę!
Tak, tak faktycznie, pojawiła się tam nowa Lokalizacja, w której Nowożeńcy mogą organizować swoją uroczystość.


Spójrzmy na to z bliska:

Ogólnie sala prezentuje się zniewalająco.
Przecudna łódź w kształcie serducha, dla zakochanych...
Śliczne ławki, łuk, ołtarz.
Płatki róż dodające uroku.
Po prostu ,,Cud Miód!"





Przy brzegu, znajduje się także butelka z listem.
Co przykuło szczególnie moją uwagę... :3
Dzięki niej możemy wysłać wiadomość Młodej Parze za 500 S, lub podarować Prezent Ślubny.




Przezenty możemy otworzyć dopiero 3 dni po ślubie.
Co się w nich kryje?
Tego niestety, jeszcze nie wiem ;-;.

Ogólnie Aktualizację uważam za Hit, ale jest mi trochę przykro z powodu, że nie pojawiły się w niej ,,10 minutowe ciuchy"...
Miejmy nadzieję, że jeszcze będziemy mieli okazję je kupić.

A Wam, Kochani, czy podoba się dzisiejsza Aktualizacja?
Wyraźcie swoje opinie w sondzie i w komentarzach.




Pozdrawiam i Miłej Nocy Życzę.

#Pani.Ziemi




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz