czwartek, 25 lutego 2016

Czwartkowa Aktualizacja #21

Hejka Kochani!
Oj...tak, tak...
Zaniedbałam trochę bloga, ale od dziś to się zmieni!
Już dziś zmieniłam całkowicie wygląd naszego bloga, zmieniłam również całkowicie gazetkę :).
Także zachęcam do poczytania jej: http://awataria-szlakiem-przyjaciolek.blogspot.com/p/miesiecznik-blogowy.html
Dobrze, dobrze, ale nie o tym mowa w tym poście.

Dziś wchodząc na Awatarię, koleżanka poinformowała mnie na nk, że na naszą Awatarię dodano nową zakładkę, a mianowicie ,,Zawody".
Dzięki niej możemy zarabiać  G, zdobywać cenne materiały do warsztatu, z których możemy stworzyć unikatowe meble itp.
Mamy 4 zawody. Najłatwiejszymi do wykonywania są ogrodnik i dozorca.
Natomiast najtrudniejszym jest Wizażysta. Chociaż też można dać sobie z nim radę! :D



Mamy również zadania np. Zdobądź 60 p. punkty zdobywamy za np. sprzątanie, dzięki temu mamy następny lvl. w wykonywanym przez nas zawodzie!



Tak jak już wcześniej wspomniałam, w warsztatach też pojawiła się nowość, specjalna zakładka ,,Profesjonalne".



Do naszego paszportu dodano także książeczkę, w której możemy zobaczyć nasze sukcesy w pracy.



Usunięto także ze wszystkich lokalizacji ozdoby Bożonarodzeniowe.



I już chyba została nam tylko najgorsza zmiana...
A mianowicie, zmiana w lokalizacjach usunięto z nich Studio Fotograficzne i Salon Piękności.
No cóż, możemy odwiedzić te 2 lokalizacje za pomocą nowej zakładki.

Mi niestety trudno przyzwyczaić się do tych zmian...
Ale ogółem Aktualizację uważam za Hit.
Niestety są też jej wady, o jakich dowiedziałam się kilka minut temu.
Gdy już wykonamy zadania z 1 lvl, nie ma możliwości przejścia na kolejny.
Miejmy nadzieję, że niebawem to się zmieni.

A Wy, Kochani jak oceniacie dzisiejszą Aktualizacje?
Swoje opinie wyraźcie w komentarzach i w sondzie.


Pozdrawiam!

#Pani.Ziemi

4 komentarze: